Saturday, June 02, 2007

李白

當我第一次聽到這首歌時, 真的很 surprise!!
這是我小學時很喜歡的一首詩, 亦是我到現在唯一還記得的課文!!!
我仍然可以一字不漏的背出來呀!
所以現在聽到這首歌, 真的感到十分親切!

朱凌凌借這首詩/歌來諷刺填鴨式的教育制度.. 實在很有創意!!

FYI: 朱凌凌是由五個演藝學院的學生在 2005 年組成的 Indie Band.

歌手:朱凌凌
作曲 / 填詞: 朱凌凌 / 編曲:朱凌凌.Edmund Leung

李白小時很懶惰 天天不願呀去上課
然後街上看見一個老婆婆拿著鐵棒係咁磨
李白心裡很驚奇Why走上前去問仔細
婆婆話她說要磨一根針
李白聽了 What a nonsense!

李白佢心裡想鐵棒粗壯針而小 一輩子也磨不了
但係婆婆話只要你略有恆心 鐵棒定能磨成針!
李白聽了很感動從此讀書很用功
後來成為一個大詩人 多虧婆婆的好教訓

一首偉大一首世人傳頌警世嘅詩過咗咁多年依然
係街知巷聞係中國人都會知
每次背起上嚟個個都啷啷上口
記得小時候陸陸續續一句一句將佢背到滾瓜爛熟
但係首詩教訓寓意就從來都唔入肉
我係咁背我係咁讀
呢個教育制度不斷向我地落毒
最緊要知道考試題目答中Model Answer就會被取錄答錯就定被否出局
搞到雙失青年邊緣青年每年五六萬個傑出青年每年最多咪係又嗰十個

我俾佢玩到傻
唔係我諗多咗
你同我我同你你同我我同你你同我我同你你同我我同你都俾呢個大染缸荼毒過
俾你餵咗咁多歲月我食Mom Mom我食到嘔血
我唔再係你嘅小寶寶
唔好撥煽情太老土 喺呢個世界度要怪就要怪呢個無情嘅制度
不斷倒模不斷製造痴線佬我地唯一可以做嘅就係嗌唔好

俾人取錄、俾人否出局
劇情發展人人會有唔同嘅結局
你地哩班鴨仔前途是否光明就視乎你地哩班鴨仔嘅消化系統
係咪老馮
係咪趙完鬆
係咪成日食扎肉檬

李白小時很懶惰
天天不願呀去上課
然后街上看見一個老婆婆拿著鐵棒慢慢磨
李白心裡很驚奇走上前去問仔細
婆婆話她說要磨一根針,
李白聽了嘩 What a nonsense!
鐵棒粗壯針而小
一輩子一輩子也磨不了,
但係婆婆話只要你能有恆心 鐵棒定能磨成針!
李白聽了很感動從此讀書很用功
後來成為一個大詩人
婆婆呀 我想訓覺呀!

No comments: