Monday, February 21, 2011

煎蠔餅

(食譜來源: Miss Jubie's Blog)
不太滿意的.. 不知道是蠔仔的問題, 還是因為我煮得太耐, 蠔仔有點韌.. 之後我再煮了一次, LG 成功反蛋, 外觀很好, 但是蠔仔仍是韌的..



Hmm.. 這是我從韓國超級市場買的蠔仔..


材料: (煎一底蠔餅份量)
蠔仔 1 pack、蕃薯粉 2湯匙 、雞蛋 2隻、水 1/2杯、葱粒適量、鹽少許、胡椒粉少許
做法:
1. 將蠔仔用少少鹽+鷹粟粉用清水撈勻後洗乾淨(用意:洗去黏液), 用滾水拖拖水備用。
2. 將雞蛋、蕃薯粉、水、葱粒、蠔仔、鹽及胡椒粉倒埋一齊及攪勻。
3. 燒紅個Pan, 倒入油, 再倒入蠔蛋漿, 煎至兩面都金黄色, 上碟。
4. 食用時沾上魚露同食。

2 comments:

Grace said...

如果係煮2次都係覺得D蠔既問題, 可以試下買第2種蠔啊.

我grandma always 煎蠔餅 ga, 我見佢係D細細chinese supermarket度買果D細細個透明膠桶果D蠔, 之後番屋企剪細細粒黎煎.

BM said...

Thanks for your suggestion, Grace!